1. POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Po odeslání objednávky Vám přijde na uvedený e-mail potvrzení objednávky

2. PLATBA BANKOVNÍM PŘEVODEM

Metoda platby je automaticky zaškrtnuta v košíku, po dokončení objednávky se Vám zobrazí platební údaje
a QR kód pro snadnější provedení úhrady (platební údaje spolu s QR kódem obdržíte i na e-mail), po obdržení platby Vám pošleme potvrzení spolu s fakturou prostřednictvím e-mailu

Bankovní spojení pro ČR:
ČSOB banka
Číslo účtu: 234976137/0300
IBAN: CZ62 0300 0000 0002 3497 6137
SWIFT: CEKOCZPP
Variabilní symbol: číslo objednávky

3. PLATBA DOBÍRKOU

Za objednávku uhradíte při převzetí zboží přímo řidiči, a to v hotovosti nebo platební kartou.

4. PLATBA KARTOU NEBO PLATEBNÍM TLAČÍTKEM BANKY

Zvolíte platbu kartou nebo platebním tlačítkem banky. V případě platby kartou budete přesměrováni po dokončení objednávky na okno, kde vyplníte údaje o Vaší kartě. V případě platby bankovním tlačítkem zvolíte příslušné tlačítko Vaší banky a budete přesměrováni k platební bráně. 

Poskytovatelem služby je ComGate Payments, a.s. (https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana

5. GARANCE NEJNIŽŠÍ CENY NA TRHU

Můžeme garantovat nejnižší cenu na trhu právě pro to, že nevytváříme sklad, který navyšuje konečnou cenu zboží, ale po obdržení objednávky je zboží objednáno u dodavatele, který nám zboží dodá a my ho obratem zašleme Vám.

Pokud najdete na jiném e-shopu stejné zboží za nižší cenu, pošlete nám odkaz na e-mail a my Vám nabídneme cenu nižší - v tom spočívá "GARANCE NEJNIŽŠÍ CENY NA TRHU"

6. ODESLÁNÍ ZBOŽÍ

Zboží Vám v pořádku doručí přepravní společnost TOPTRANS, po odeslání zboží Vám přijde e-mail s informacemi a
trasováním zásilky

7. PŘEVZETÍ ZBOŽÍ

Je potřeba, aby jste učinili kontrolu, zda Vám zboží bylo doručeno nerozbité (pokud tuto kontrolu nemůžete z časových důvodů učinit, uveďte výhradu do přepravního listu nebo prostřednictvím řidiče do mobilní čtečky)

8. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

Ze zákona máte právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu, a to do 14 dnů od obdržení zboží. V případě odstoupení od kupní smlouvy vyplňte formulář, který Vám přišel e-mailem a odešlete zboží spolu s formulářem na uvedenou adresu; formulář lze také zaslat elektronicky na e-mail info@gutnabytek.cz (náklady na dopravu v případě odstoupení od kupní smlouvy jdou k tíži zákazníka). Odstoupení od kupní smlouvy lze přijmout e-shopem pouze v případě, kdy je vrácené zboží v bezvadném stavu a nepoužité.

9. REKLAMACE ZBOŽÍ  

Reklamovat zboží můžete prostřednictvím e-mailu info@gutnabytek.cz, kde Vás budeme informovat o celém průběhu reklamace (více informací naleznete v sekci Reklamační řád)


Pokud jste zde nenašli potřebnou informaci, neváhejte se na nás obrátit prostřednictvím info@gutnabytek.cz nebo (+420) 608 073 454.